.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تفریحات معروف دبی

 

ماهیگیری در دبی یکی از تفریحات تور دبی می باشد که از سال 2010 رواج پیدا کرده و برای حرفه ای و غیر حرفه ای ها هیجانات خاص خودش را دارد و این تفریح در دبی با لذت غیرقابل وصفی همراه است .اگر به تفریح در زیر آفتاب و ماهیگیری علاقه دارید حتما تور ماهیگیری دبی را انتخاب کنید . با انتخاب این تور می توانید از آفتاب دریا و نسیم اقیانوس لذت ببرید و یک تعطیلات رویایی در تور دبی 95 داشته باشید . بعضی از تورهای ماهیگیری در 5 کیلومتری شهر و تنها 4-5 ساعته هستند و بعضی تورها در 45 کیلومتری شمال دبی و از صبح زود شروع شده و تا غروب ادامه دارند . علاقمندان به ماهیگیری در تور دبی میتوانند ماهیگیری در عمق ۲۵ تا ۴۵ متری دریا را تجربه کنند و شاه ماهی ، ماهی تن و یا هامور صید کنند . بعضی از تورها هنگام غروب آفتاب شما را به جزیره حمدان که مشرف به برج الخلیفه ، برج العرب و ساحل جمیرا است می برند و در آنجا هم میتوانید از منظره زیبا استفاده کنید و به ماهیگیری خود در تور دبی نوروز 95  ادامه دهید .

در تور ماهیگیری دبی تمامی قایق ها مجهز به سیستم GPS هستند و تماهی قایق ها دارای تجهیزات ایمنی و غواصی میباشند .

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید در تور لحظه آخری دبی این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به انسان دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی تعطیلات بهار 95 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف دبی,تفریحات دبی,بهترین تفریحات دبی,سرگرمی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

هتلهای زیبا و معروف دبی

 

هتل لعیا پلازا دبی، یکی از هتلهای مجلل و چهار ستاره دبی می باشد تنها 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی شهر دبی فاصله دارد و ظرف مدت کمی میتوان به نمایشگاه شهر دبی و مرکز همایشات آن و ساحل Al Mamzar دست یافت. این هتل امکاناتی را از قبیل استخر بام، سالن بدنسازی، 2 رستوران و سرویس اینترنت پر سرعت به میهمانان تور دبی ارائه میدهد. هتل به ظرافت دکور بندی و از فضای بزرگی برخوردار میباشد. اتاقها و سوئیت ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با کانالهای شهری و ماهواره ای، بالکن و حمام شخصی مجهز میباشند. میهمانان تور دبی نوروز 95 میتوانند در مرکز کوچک آب گرم هتل به استراحت پرداخته و یا در سالن بدنسازی آن به ورزش مشغول شوند. به منظور رفاه حال میهمانان، پذیرش هتل شبانه روزی بوده و به گردشگران تور دبی بهار 95 اطلاع رسانی میکند.

 

 

 

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی فروردین 95 نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی تعطیلات عید 95  شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا و معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.
 

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی اسفند 94 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. مهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ناسیما رویال دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور

 

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی بهمن 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.
 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی 95 می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی اسفند 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور (Grand Midwest tower) در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی شهر رسانه و شهر اینترنت قرار دارد و در روبروی ن مغازه میوه فروشی واقع شده است. این هتل چشم انداز زیبایی از برج العرب و جزیره پالم دارد و 225 آپارتمان ارائه میدهد که مجهز به امکانات تلویزیون، وسایل آشپزخانه، سینک مرمری یا شیشه ای، بالکن، حمام و ... می باشند. در رستوران زریتا سالادها و انواع غذاهای مخصوص گوشتی سرو می شود. امکانات تفریحی هتل شامل باشگاه، سونا، اتاق بخار، ماساژ و ... می باشد. از جاذبه های توریستی نزدیک هتل میتوان به دهکده دانش، دبی مارینا، ساحل جمیرا اشاره کرد. مسافران تور دبی اسفند 94 با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

آدرس: Dubai Media City, Dubai Internet City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

استخر سر باز، زمین گلف، باشگاه، اسپا، سونا، ماساژ، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(به هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

اتاق هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

باشگاه هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

رستوران هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

 

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم در جمیرا پالم واقع شده و 182 آپارتمان ارائه می دهد که همگی چشم اندازی زیبا از دریا دارند و دارای امکانات تلویزیون، تجهزیزات آشپزخانه، جای|قهوه ساز، ماشین لباسشویی و ... می باشند. این هتل 8 رستوران دارد که انواع غذاهای مختلف بین المللی، عربی، محلی، آسیایی، اروپایی و ... در آنها سرو می شود. امکانات اسپا در این هتل شامل 28 سالن مختلف از جمله سالن های استخر آب دریا، سونا، ماساژ و ... می باشد. برای امکانات تفریحی نیز قایق جتی و زمین تنیس موجود می باشد. فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس آکا ادونچر کمتر از 500 متر، تا برج خلیفه و دبی مال 20 دقیقه رانندگی و همچنین تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه رانندگی می باشد. 

جمیرا پالم برای آن دسته از مسافران تور دبی بهمن 94 که علاقمند به ریلکسیشن، ساحل و خرید مارک های لوکس هستند مناسب می باشد. 

امکانات هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، ماهی گیری،  پینگ پونگ، دوچرخه سواری، شیرجه، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، استخر سر پوشیده،  کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

رستوران هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

اتاق هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

مرکز خرید لامسي پلازا دبی مرکز خريدی است که برای هر درهم خرید در خرده فروشی ها یک ایر مایل می گیرید و امکان جمع کردن ایر مایل های بیشتری وجود دارد که بتوانید جایزه های ویژه ای بگیرید و شانس خود را امتحان نمایید .رادیوی لامسی پلازا دبی زمان خريد ارزان، حراجی ها‌ و تخفيف ها‌ را به همراه موسيقي به اطلاع خريداران می رساند و خریداران و گردشگران تور دبی زمستان 94 را سرگرم می نماید. در مرکز خرید لامسي پلازا دبی برندهای معروف بین المللی و منطقه ای و خرده فروشی وجود دارد. مرکز خرید لامسی پلازا دبی به دلیل اینکه آخرین مد لباس و پوشاک را دارد معروف نشده معروفیت این مرکز خرید به این علت است که سوپر مارکتی در سطح بالا که دارای لوازم خانگی و لوازم ورزشی لوکس و متنوع دارد.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در مرکز خرید لامسی پلازا دبی مکانی برای سرگرمی و بازی کودکان نیز وجود دارد که می توانید در هنگام خرید کودکان عزیز خود را در این مکان بگذارید تا هم کودکان به بازی و سرگرمی خود مشغول شوند و هم شما به خرید و گردش خود برسید.

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

 

تور دبی نوروز 95

تور دبی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لامسی پلازا دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی زمستان 94 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 هتل هال مارک دبی

هتل 4 ستاره هال مارک  در منطقه دیره و در مرکز شهر دبی واقع شده است . این هتل باشکوه در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر قرار داشته که تا فرودگاه بین المللی دبی نیز ، تنها 10 دقیقه فاصله دارد . هتل مجهز هالمارک از موقعیت مرکزی به لحاظ جغرافیایی بهره مند بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای مشهور موزیکال و بازار مینا نزدیک می باشد .این هتل بهترین خدمات را به مسافرانتور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

در ضمن به منظور سهولت در تردد گردشگران تور دبی نوروز 95 به تفرجگاه ساحلی الممزر و مراکز خرید ، هتل مجلل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را تدارک دیده است . رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی در صدر اهداف هتل بوده و تمام پرسنل این نکات را رعایت می کنند . این هتل 4 ستاره از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات متعددی را برای اقامتی به یاد ماندنی به گردشگران ارائه می کند . این هتل دارای امکاناتی نظیر :ال سی دی, ماهواره, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن ,رستوران, استخر روباز, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, بیلیارد, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری, ماساژ , اینترنت در تتور دبی زمستان 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 94

تور دبی نوروز 95

هتل فیر مونت دبی

هتل هال مارک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان از هتل های 5 ستاره منطقه داون تاون دبی می باشد که متشکل از 285 اتاق 2 و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و شیشه های آن دوجداره است و مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تعطیلات بهمن 94 به راحتی بدون هیچ گونه سر و صدایی استراحت کنند.

هتل دی میدان دبی

هم چنین اتاق ها شامل تمام امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال , تلویزیون ال سی دی , سشوار , حمام , روم سرویس 24 ساعته و... می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , میز بیلیارد , زمین گلف , زمین بازی کودکان , اسب سواری و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی دی ماه 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

هتل دی میدان دبی

 

هتل دی میدان دبی

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

گلف بازی در دبی

گلف بازی در دبی از جاذبه های مهم این شهر محسوب می شود و همچنین به عنوان اولین زمین گلف خاورمیانه و تنها زمین گلف مجلل که در 20 کشور تاسیس گردیده است ، شناخته شده است. این مجموعه به یکی مراکز رشد گلف جهان و برگزار کننده مسابقات جهانی تبدیل شده است.شما مسافران تور دبی دی ماه 94 می توانید برای بازدید از گلف بازی در دبی به این باشگاه رفته و بازیها را از نزدیک ببینند. این مجموعه گلف دارای 2 زمین 18 سوراخه با استانداردهای جهانی می باشد و همچنین در کنار این زمین گرانترین پیست اسب سواری جهان دیده می شود و دارای 6 دریاچه و فضای سبز و زیبا با نمایی چشم نواز می باشد که گلف بازی در دبی در این مجموعه به گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در این زمینه حرفه ای هستند پیشنهاد می شود.

 

 

اسب دوانی در دبی

اسب دوانی در دبی از سال 1981 شروع شد و تقریبا بعد از 10 سال یعنی در سال 1992 کلوپی در نادالشبا در همین زمینه شروع به کار کرد تا این که در سال 2010 میدان اسب دوانی دبی همزمان با مسابقات اسب دوانی افتتاح گردید. این میدان جز بزرگترین و مهمترین مکان های اسبدوانی مخصوص مسابقات می باشد که تعداد تماشاگرانی که می تواند پذیرش کند حدود 60 هزار نفر می باشد. گردشگران تور دبی زمستان 94 علاقه مند به این مسابقات در زمان اجرا مسابقه به این میدان رفته و از نزدیک اسب دوانی در دبی را تماشا می کنند . میدان اسبدوانی 2400 متر طول دارد و همچنین قابل ذکر است که 285 اتاق شیک و مدرن را به مشتریان خود ارائه می کند.

 

 

شبیه ساز پرواز دبی

شبیه ساز پرواز دبی از جاذبه های توریستی دبی می باشد و برای کسانی که در این زمینه علاقه مند هستند می توانید خلبانی را تجربه کنند. شما می توانید با بوئینگ 737 و ایرباس پرواز کنید.دستگاه های ایم مجموعه بسیار شبیه به نوع واقعی خود می باشد و برای آموزش خلبانی مناسب می باشد.گردشگران تور دبی بهمن 94 می توانند این تفریح جالب را در سفر خود تجربه کنند .مرکز شبیه ساز پرواز دبی در شبکه های مختلف به عنوان یک تفریح جذاب معرفی شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

پارک الرشیدیه دبی

پارک الرشیدیه با مساحت 40000 متر مربع در منطقه مسکونی الرشیدیه در خیابان بدر در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این پارک دارای فضای بازی کودکان و درختان سرسبز و زیبا و کافه می باشد. پارک الرشیدیه که از پارک های محلی کوچک می باشد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 فقط مخصوص بانوان و کودکان است و در آخر هفته ها خانواده ها هم می توانند در آن حضور یابند. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در فضای زیبا و با طراوت این پارک به تفریح پرداخته و از تماشای فضای سبز این پارک لذت ببرند.

 

پارک الرشیدیه دبی

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

 

 

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی تعطیلات دی 94 می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

 

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی در سال 2001 در خیابان القطاعیات در چهار طبقه بنا شده است. این مرکز خرید از مراکز خرید لوکس می باشد و به همین دلیل قیمت اجناس در این مرکز متفاوت از سایر جاهاست. این مرکز با بیش از 300 فروشگاه و با مساحتی حدود 520 هزار متر مربع یکی از دیدنی ترین و لوکس ترین مراکز خرید در دبی می باشد. مسافران تور دبی زمستان 94می توانند در این مرکز خرید به خرید بپردازند.

معماری این مرکز الهام گرفته از معماری مصر و سایر آثار باستانی این کشور می باشد. چندین هرم شیشه ای خیره کننده در سقف این مرکز قرار گرفته که به طرز بسیار زیبایی طراحی و رنگ آمیزی شده اند و چنین مجسمه از فراعنه مصر در بیرون مرکز بر زیبایی خاص این مرکز افزوده اند. تعدادی رستوران و کافی شاپ و یک مجموعه تفریحی نیز در داخل این مرکز خرید وجود دارد. مرکز تفریحی و سرگرمی این مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد، یکی از محل های بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد.  ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب می باشد. در تور دبی تعطیلات زمستان 94از خرید در این مرکز خرید لذت خواهید برد.

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

هرم شیشه ای مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مجسمه فراعنه مصر در بیرون مرکز خرید وافی دبی

 

بازار پارچه دبی در قسمت بر دبی در خیابان الفهدی قرار دارد  در این بازار انواع پارچه های مختلف برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد. پارچه های کتان، ابریشمی، توری، قیطان و ... همه در این بازار وجود دارد و مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 می توانند خرید دلخواه خود را به آسانی در این بازار انجام دهند. علاوه بر پارچه، کالاهای دیگری مثل صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در این بازار به فروش میرسد. این بازار تعداد زیادی فروشگاه دارد که در بسیاری از آن ها چوبی و به شکل در حجره های قدیمی است این مغازه ها پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را به فروش می رسانند. قسمتی از این بازار با سقف های چوبی زيبايی پوشیده شده و در نورپردازی آن نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 

بازار پارچه دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 هتل 5 ستاره پارک رجیس کریس کین در بر دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد. هتل 390 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، سیستم تهویه و ... می باشند. این هتل روبروی مرکز خرید برجمان قرار دارد و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند دسترسی راحتی به این پاساژ داشته باشند. رستوران "لی مترو" در این هتل همیشه باز است و انواع غذاهای بین المللی در آن سرو می شود. در طبقه نوزدهم این هتل نیز رستورانی وجود دارد که تور دبی پاییز 94 چشم انداز زیبا از شهر دبی دارد و در آن غذاهای آسیایی سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 10 دقیقه رانندگی و تا موزه دبی و بازار بر دبی نیز نزدیک می باشد. این هتل برای ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی دبی با هزینه اضافی سرویس شاتل در نظر می گیرد.

آدرس: Sheikh Khalifah Bin Zayed St. Opp Burjuman Centre, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 استخر سر باز، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

 

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

اتاق هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

رستوران هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

باشگاه هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

رستوران هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 

 

تل آپارتمان نایا بریز دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره نایا بریز 339 آپارتمان دارد که با پنچره های بزرگ و دکوراسیونی زیبا محلی مناسب را برای اقامت مسافران ارائه می دهند. آپارتمان های دارای امکاناتی مثل تلویزیون، اتاق های بزرگ، ماشین ظرفشویی، لوازم آشپزخانه، حمامی مجهز و مدرن و ... هستند. برای تفریح می توان پس از یک تمرین لذت بخش در باشگاه این هتل، از اتاق بخار و سونا برای ریلکسیشن استفاده کرد. در رستوران نیز غذاها و نوشیدنی های متفاوت و متنوعی سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز مالی 10 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 5 دقیقه رانندگی، و تا فرودگاه بین المللی دبی 12 کیلومتر است.

در

تور دبی دی 94 از بازدید این هتل لذت خواهید برد.

آدرس: Al Amaal St. Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان نایا بریز دبی

استخر سر باز (رایگان)، باغ، تراس، زمین باشگاه (رایگان)، سونا، زمین بازی کودکان،باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، واکس (رایگان)، روزنامه (رایگان)، اتاق خانوادگی، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

اتاق هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

استخر هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

باشگاه هتل نایا بریز دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در تور دبی در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل برای مسافران تور دبی 94 می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لمریدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری دبی

 

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید در تور دبی  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان در تور دبی استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال برای مسافران تور دبی نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را برای گردشگران تور دبی زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور لحظه آخری دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

آکواریوم برج العرب دبی از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل در تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .در تور دبی پاییز 94 حتما از این مکان دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

از دیگر هتل های 4 ستاره دبی که نوساز است و در فاصله 5 دقیقه ای با متروی الرقه قرار دارد، هتل بلوبای بلک استون دبی است . این هتل در قسمت تجاری دبی قرار گرفته است که دارای طراحی ویژه ای است و یکی از زیباترین هتل ها در تور دبی محسوب می شود. هتل بلک استون دبی 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد، به همین خاطر اگر در تورهای نمایشگاهی دبی شرکت می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای اقامت خود در تور دبی انتخاب کنید.

امکانات این هتل برای مسافران تور دبی پاییز 94 شامل :

اتاق های هتل بلک استون با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی، تلویزیون صفحه مسطح وماهواره ،یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا , پارکینگ رایگان هتل برای مسافران , مرکز تناسب اندام و....

 

 

هتل وینچستر دبی دو شعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در اپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتلی، امکاناتی نظیر اشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری است. میهمانان عزیز تور دبی، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل میتوانند دمی را به آرامش سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل با 112 اتاق برای توریستهای تور دبی آذر 94 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

هتل سیتی سیزن دبی در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری 5 دقیقه فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از خاطره و راحتی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

گالری های هنری معروف در دبی

 

در دبی گالری های مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارد. یکی از این گالری ها، گالری XVA دبی می باشد که يکی از جذاب‌ترين‌ و زیبا ترین گالری ها در دبی است و در مرکز مسير Bastakiya واقع شده است. اين محل که در اصل در ابتدا خانه ای دارای بادگير بوده است، اکنون به طور کامل بازسازی شده و به دليل معماری سنتی و نمايش هنر محلی و بين‌المللی يا صرف حضور در حياط آرام و سايه‌دار ارزش بازديد را در تور دبی دارد.این گالری تمرکز خود را بیشتر روی آثار نقاشی متمرکز کرده و ميزبان نمايشگاه‌های زیادی در طول سال می باشد. همچنین اين گالری از سپتامبر تا ژوئن ميزبان نمايش فيلم به صورت رايگان در عصر روزهای چهارشنبه پذیرای گردشگران تور دبی آبان 94 است. 

 

 

بزرگ‌‌ترين گالری دبی گالری هنر total دبی است که دو طبقه در منطقه القوز دبی واقع شده است.در تور دبی حتما از این گالری دیدن کنید. اين گالری معمولا آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها را نمایش می دهد.در این گالری بالغ بر 300 نقاشی در نمايشگاه دائم و نمايش‌های هميشگی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل موجود است.يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين مکان برای مسافران تور دبی حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن می باشد که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه می گردد.

 

 

گالری هنری سبز در دبی در يک ويلاي يک طبقه زيبا در فاصله‌ي کمي از جاده ساحلي پشت باغ وحش جمیرا دبی واقع شده است.این گالری هنر اصيل، نسخه‌هاي با ويرايش و کار صنايع‌ دستي از همه جاي جهان و همچنین ميراث سنتي، فرهنگ و محيط جهان عرب و مردمانش را برای گردشگران تور دبی به نمايش مي‌گذارد. اين يک گالري هنری زيبا با ديوارهاي بزرگ ظريف سفيد و زمين بزرگ می باشد و اگر شما علاقمند به مقداري صلح و آرامش و کمي فرهنگ باشيد حتما از این گالری در تور دبی دیدن می کنید. در این گالری نمايش‌‌هاي فصلي از اکتبر تا مي برگزار مي‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: گالری های هنری معروف در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند .

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لامسی پلازا دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .تور دبی آبان 94

 

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگرانتور دبی  است. مسافران تور دبی می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .تور دبی آبان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل در خیابان شیخ زاید در قلب منطقه مالی تجاری دبی قرار گرفته است از این رو دسترسی راحتی به مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی دارد. طراحی این هتل بسیار زیبا و چمشگیر است این هتل در برج شیشه ای زیبا قرار گرفته است و دارای 321 اتاق است که تمامی اتاق ها با دکور سنتی تایلندی طراحی شده اند و مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند. همچنین مسافران تور دبی می توانند در اتاق های طبقات بالایی نظاره گر چشم انداز زیبایی از شهر دبی باشند. این هتل دارای 7 سالن غذاخوری می باشد که از رستوران های معروف آن می توان به رستوران تایلندی و ایتالیایی اشاره کرد. این هتل سرویس شاتل رایگان به مرکز مالی بین المللی دبی، دبی مال، پارک ساحلی جمیرا دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل دوسیت تانی دبی می توان به مرکز بدنسازی، استخر سرباز، اسپا، زمین بازی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز زیبایی، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، امکانات وی آی پی، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود. تور دبی پاییز 94

 

آدرس هتل دوسیت تانی دبی : 133, Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوسیت تانی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد. این هتل یکی از هتل های مدرن دیره محسوب می شود که در خیابان رقه دبی واقع شده است. هتل لند مارک گرند دارای 174 اتاق شیک و تمیز می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای و قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر فاصله دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید درست روبروی مرکز خرید الغریر قرار دارد. از این رو گزینه مناسبی برای مسافران تور دبی به شمار می رود. در رستوران دیلایتس این هتل هر روز صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود و در رستوران دیگر نیز می توانید انواع غذاهای بین المللی و خاص را میل کنید. این هتل با ارائه امکاناتی خوب سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.تور دبی پاییز 94

 

از امکانات هتل لند مارک گرند دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه، استخر، سونا، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل (رایگان)، شاتل فرودگاه (با هزینه)،  خدمات گردشگری، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور دبی اشاره نمود.

آدرس هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لند مارک گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبیمارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی پاییز 94

 

 


پارک آبی ام القوین دبی

 

 

 

 

 

 

 

 این پارک آبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبیاست.در این پارک به مسافرین پلاژ اجاره داده می شود که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر است.هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان چهل درهم و برای کودکان پنج تا یازده سال بیست درهم است. گردشگران تور دبی با تهیه بلیط می توانند در این پارک به تفریح بپردازند .تور دبی پاییز 94

 

 


 

 

موزه دبی :

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است .این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال 1800 میلادی تاسیس گردید واقع شده است و از بناهای تاریخی دبیاست .در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره ، نیزه، شمشیر، پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود. گردشگران تور دبی با تهیه بیلیط می توانند از این موزه دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل گرند سنترال دبی

هتل گرند سنترال تور دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 170 اتاق و سوییت دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل قرار دارد. در فاصله 2 دقیقه ای از هتل موزه دبی قرار گرفته است. هتل گرند سنترال تور دبی برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 3 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است. یک سالن کنفرانس و یک صرافی هم در این هتل برای دسترسی میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، ایوان مخصوص حمام آفتاب، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه ویژه مسافران تور دبی، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر تریا هتل گرند سنترال دبی

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر اتاق هتل گرند سنترال دبی

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر اتاق هتل گرند سنترال دبی

تصویر هتل گرند سنترال دبی

تصویر اتاق هتل گرند سنترال دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند سنترال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.
 

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات تور دبی در منطقه بردبی واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. هتل 16 طبقه است و مجموعا 647 اتاق دارد. هتل گرند حیات در سال ۲۰۰۳ احداث شده است. این هتل دارای 15 رستوران برای میهمانان تور دبی است. فرودگاه بین‏ المللی دبی در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار گرفته است. فروشگاه‏های مختلف، بار، غذاخوری، رستوران‏، کافه و مکان‌های تفریحی در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارند.

امکانات هتل شامل:

رستوران ویژه مسافران تور دبی، پذیرش 24 ساعته، اتاق کامپیوتر، فروشگاه، استخر کودکان، بار، دیسکو، آرایشگاه، صرافی ، مینی کلاب ، استقبال فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، استخر، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، کافه ویژه مسافران تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر استخر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر لابی هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر اتاق هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر لابی هتل گرند حیات دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

در تور دبی 94 حتما از این اثر تاریخی دیدن کنید. یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی دبی خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای گردشگران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: خانه شیخ سعید در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

در تور دبی خرید از مرکز خرید سیتی سنتر را فراموش نکنید.مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

يکي از پارک‌ها و تفریحگاههای معروف دبي پارک ساحلي الممزر دبی میباشد. اين پارک با مساحتي حدود 106 هکتار در منطقه ی الحمرية بعد از اسکله الحمريه قرار دارد.اين پارک بويژه در روزهاي جمعه بسيار شلوغ مي‌باشد ولي ازدحام جمعيت به دليل وسعت زياد پارک به چشم نمي‌آيد. يک آمفي تئاتر بزرگ نيز در اين پارک وجود دارد. اين پارک وسيع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمين بازي ويژه کودکان، چمنزارهاي گسترده و درختان و بوته زارهاي فراوان مي‌باشد که تفرجگاه آرامي را بوجود آورده‌اند.امکانات رفاهی این پارک شامل سایبان ها،اتاق های استراحت , رستوران و کافه تریاها , جایگاه کباب پزی مدرن،امکانات تهویه هوا و ایجاد نسیم مصنوعی در برخی قسمت های پارک و کلبه های اجاره ای ویژه جهت اقامت توریستهای تور دبی شهریور 94 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی الممزر دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل پنج ستاره شرایتون کریک در کنار آبنمای شهر دبی در موقعیتی ممتاز از دبی  واقع شده است .اتاقهای این هتل 5 ستاره دبی مشرف به شهر و آبنمای خود را با پنجره های بزرگ قدی به میهمانان ارائه میدهد.تمامی اتاقها از تلویزیون LCD، نمایشگر دی وی دی و گیرنده ماهواره برخوردار بوده و برخی دیگر نیز با سرکشی شبانه روزی خدمتکارها، سرویس دهی میشوند.هتل تنها 3 کیلومتر تا بازارهای معروف طلا و ادویه شهر دبی فاصله داشته و ظرف کمتر از 15 دقیقه نیز، با ماشین میتوان به مراکز تجاری برجمان و سیتی سنتر دیره دست یافت.اقامت در این هتل در تور دبی پاییز 94 سرشار از لذت و خاطره می باشد. این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است.مرکز سلامتی هتل از ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ، سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی تشکیل شده است. این ورزشگاه به استخر بزرگسالان و کودکان مشرف میباشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون کریک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل هالمارک واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی مهر 94 ارائه می شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالمارک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.
 

 هتل آپارتمان 5 ستاره ناسیما تاورز در خیابان معروف شیخ زاید، روبروی مرکز تجارت جهانی واقع شده است. این هتل در کنار هتل رادیسون رویال قرار دارد و در امکاناتی مثل باشگاه و استخر با آن هتل مشترک است. هتل ناسیما تاورز برای آن دسته از مسافران تور دبی که به منظور حضور در نمایشگاه به این شهر سفر میکنند گزینه بسیار مناسبی است چون از این هتل با 5 دقیقه رانندگی می توان به مرکز نمایشگاه های بین المللی رسید. این هتل 119 آپارتمان دارد که امکانات تلویزیون و دی وی دی پلیر دارند و آشپزخانه آن مجهز به مایکروفر، ماشین ظرفشویی و کابینت های زیبای چوبی است. فاصله هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی 10 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر است.

در تور دبی 94 در این هتل اقامت کنید

 

امکانات هتل آپارتمان ناسیما تاورز

استخر سرباز، سونا، اسپا، ماساژ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، آسانسور، وای فای(با هزینه) .

 

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

اتاق هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

رستوران هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

استخر هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

باشگاه هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز 

اتاق جلسه هتل آپارتمان ناسیما تاورز

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان ناسیما تاورز,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

 هتل 4 ستاره پریمیر سیتی در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد. از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی این هتل در کنار ایستگاه مترو است و مسافران تور دبی به راحتی با این مترو می توانند در شهر رفت و آمد کنند. این هتل دارای 270 آپارتمان بزرگ و مدرن مجهز به تلویزیون و بالکن است که آشپزخانه آن دارای امکانات میز ناهار خوری و یخچال می باشد. در این هتل رستوران های مختلفی وجود دارد که در یکی صبحانه، ناهار و شام، در دیگری غذاهای دریایی و در کافه نیز اسنک سرو می شود. برای ریلکسیشن می توان از استخر سرباز، سونا و باشگاه این هتل استفاده کرد. فاصله این هتل تا مارینا 16/9 و تا فرودگاه بین المللی دبی 24/1 کیلومتر است و با 15 دقیقه رانندگی نیز می توان به دبی مال رسید.

در تور دبی 94 از این هتل زیبا دیدن کنید

 

آدرس: Sheikh Zayed Road, Beside Business Bay Metro Station, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویبس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

 هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

آپارتمان هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

چشم انداز آپارتمان هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

رستوران هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.

 

در تور دبی 94 از بازدید این رستوران لذت ببرید. رستوران حاتم در دبی شعبه های مختلفی دارد که یکی از آن ها در سیتی سنتر دیره واقع است. این رستوران ایرانی با فضای گرم و صمیمی خود روزانه از مسافران بیشمار تور دبی پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشت های ایرانی با قیمت مناسب عرضه شده و مواد غذایی آن سالم و تازه می باشد. با حضور در این رستوران لحظات مفرح و آرامش بخشی خواهید داشت.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی 

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران حاتم دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

 در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از این رستوران خوب دیدن کنید.رستوران نسرین در خیابان مطینه، بین هتل شرایتون و مارکوپولو قرار دارد و دارای غذاهای لذیذ ایرانی می باشد. در این رستوران زیبا می توانید به صرف غذاهای خوشمزه ایرانی پرداخته و لحظات خوشی را سپری کنید. این رستوران دارای محیط گرم و صمیمی و کارکنانی کارآزموده و مجرب می باشد و غذاهای آن از مواد غذایی تازه و خوشمزه تهیه می شود. رستوران نسرین همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب در حال خدمت رسانی به مشتریان و مسافران تور دبی می باشد. 

 

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران نسرین دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

در تور دبی 94 در این هتل زیبا اقامت کنید. هتل میلینیوم پلازا دبی در دسامبر 2011 گشایش یافت، این هتل در خیابان شیخ زاید و دقیقاً جلوی ایستگاه مترو  قرار دارد، که این مهمترین نقطه مثبت این هتل است و مسافران تور دبی می توانند از این ایستگاه با کمترین هزینه از تمامی نقاط دبی دیدن کنند، همچنین این هتل در مجاورت مرکز جهانی مالی و در نزدیکی محل همایش ها و نمایشگاه ها ی بین المللی واقع شده ، فاصله این هتل تا دبی مال 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است. این هتل دارای 413 اتاق و سویت می باشد که این اتاق ها مجهز به حمام، سشوار، سرویس اتو، تلویزیون، ماهواره، خط تلفن مستقیم، اینترنت بیسیم، گاوصندوق، سرو چای/قهوه هستند. اقامت کودکان 6 سال به پایین در این هتل رایگان می باشد.

امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی

لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، تالار، پارکینگ، فروشگاهف لاندری، اینترنت، سالن ورزشیف استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس. در تور دبی تیر 94 از اقامت در این هتل زیبا لذت خواهید برد. 

 

اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

 اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

رستوران هتل میلینیوم پلازا دبی

باشگاه هتل میلینیوم پلازا دبی

استخر هتل میلینیوم پلازا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میلینیوم پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

هتل آونیو دبی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از موقعیت مکانی ویژه  ای برخوردار است و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، مسافران تور دبی به راحتی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی سفر کنند.این هتل دارای 133 اتاق است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و اقامتی توام با آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورند. کلیه اتاق های این هتل شامل امکانات حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند. در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل آونیو دبی

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین،داتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار. در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

اتاق هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

رستوران هتل آونیو دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آونیو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی

در تور دبی 94 از این نمایشگاه دیدن کنید. نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی 2 تا 4 ژوئن 2015 در محل نمایشگاه های بین المللی دبی در سالن شیخ رشید برگزار می گردد. ورود کودکان زیر 16 سال به این نمایشگاه ممنوع می باشد. همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه این فرصت را پیدا می کنند تا سطح  کیفی و بازده محصولات سخت افزاری خود را بالا ببرند. در این نمایشگاه نشست ها، سمینارها، کنفرانس های مختلفی برگزار می شود در آخرین محصولات ابزاری و سخت افزاری به نمایش در خواهد آمد. علاقه مندان می توانند با رزرو توردبی از این نمایشگاه پر بازده دیدن کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

مرکز خرید ابرج دبی

 

در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از این مرکز خرید، خرید کنید. مرکز خرید ابرج دبی در سال 2006 در  منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سبخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز، انواع مغازه ها و بوتیک ها  به  فروش جواهرات، لوازم الکتریکی، عطر و وسایل آرایشی، پوشاک و لباس، کیف و کفش و... می پردازند. در تور دبی 94 از این مرکز خرید بازدید کنید. در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی خوشمزه را در آن جا میل کنید. یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و مسافران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز به خرید بپردازند.

مرکز خرید ابرج دبی

مرکز خرید ابرج دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابرج دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

قلعه الفهدی دبی

در تور دبی 94 از این قلعه بازدید کنید.قلعه الفهیدی‌ دبی قدیمی ترین بنای دبی است که در سال 1800 ساخته شده است.در زمان های قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده میشد.در تور دبی خرداد 94 از بازدید این قلعه لذت خواهید برددیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل درست شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند. 

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه الفهدی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی